Első napok egy babával

Az éjszakázás

A várandósság alatt  mindenki végiggondolja, hogy milyen lesz egy babával. Próbáltam magam felkészíteni, hogy lesznek álmatlan éjszakák, sírások és kakis pelenkák, viszont határozottan meglepődtem a valóságon.

Mikor hazajöttünk a kórházból rögtön pólyába tettem. Előtte sosem volt baba a kezemben és őszintén szólva féltem, hogy eltöröm. Párom is ugyanígy gondolta, úgyhogy az első fürdetést rögtön el is halasztottuk a következő reggelre, hogy addig összeszedjük a bátorságunkat.

img_1257.JPG

Lilinek lett egy csodaszép szobája és abban mind a ketten egyetértettünk, hogy ott is lesz a csöppség helye. (Már lassan 3 hónapos és még mindig így van, úgyhogy ebből a szempontból nagyon büszkék vagyunk magunkra.) Az első éjszaka természetesen nem aludt a kiságyában, konkrétan sehol sem szeretett volna aludni, csak a karjaimban. Szóval úgy gondoltam, hogy sebaj, egy este nem a világ vége, a kanapén töltöttem az időt, karjaimban a csöppséggel.

Reggel megfürdettük (nem törött el) és gyönyörködtünk benne. Még mindig nem akart aludni a kiságyban, én meg nem értettem, hogy miért. Hiszen hiperszuper kókuszmatrac, zenélő forgó, rácsvédő meg minden van. Már a karomban is sírdogált, úgy döntöttünk próbáljuk ki az Adamo hintát.

img_1586.JPG

Na itt meg kell jegyezze, hogy az egy csoda. Mint kiderült Lili már szinte az első naptól hasfájós volt. Akárhogy ringattuk sehogy sem volt jó szegénynek, viszont amint bekerült a hintába rögtön csend lett és szépen el tudott aludni. Csak itt tudott aludni! Reggel, délben, este! Sehol sem maradt meg, csak a hintában.

Evvel csak annyi volt a probléma, hogy éjjel mégsem lehetett azért felügyelet nélkül hagyni benne, szóval maradt a nonstop alvásnélküliség. Szerencsére párom a kanapé mellé fúrta a plafonba, így legalább ülni tudtam, de az alvást 3 hétre el is felejtettem. Vagyis napi 3 óra azért megvolt.... nagyjából. Este 8-tól 11-ig párom hintáztatta, addig én aludtam. Vállalta volna ő hosszabb időre is, de nem engedtem éjszakázni, mert a munkája során észnél kell lennie.

Amúgy meglepően jól bírtam. Napközben nem éreztem magam fáradtnak, éjszaka pedig....Hát éjszaka Grace Klinikát néztem.

Mire végignéztem az összes évadot, addigra Lili váltott. Napközben a karomban volt csak hajlandó aludni ( vagy nagy ritkán a hintában) , viszont éjszaka a kiságyat akarta. Végre alhattam! Mondjuk ehhez nagyban hozzájárult, hogy megtaláltuk a hasfájás megoldását, de arról bővebben legközelebb.