Lili megszületett

Kicsit elmaradtam a beszámolóval, de elég sűrű volt ez a pár hét.

Október 18-án nagyon furán érzetem magam. Pici mozgolódott ugyanúgy,viszont én nagyon nyugtalannak éreztem magam. Lefekvés előtt nézegettem a horoszkópokat és elkönyveltem magamban, hogy Lili valószínűleg nem a mérleg jegy alatt fog megszületni.

1 óra fele kimentem kómásan mosdóba, visszafeküdtem és a hasam aljában éreztem egy furcsa pukkanást. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget,mert őszintén megvallva azt hittem, hogy csak álmodtam.

Fél óra múlva arra ébredtem, hogy elfolyt a magzatvíz, keltettem páromat 1:32-kor, aki azt gondolta , hogy csak szórakozok, szóval párszor keltegetnem kellett. Lezuhanyoztam, elrendeztem pár dolgot , és egy óra múlva már a kórházban voltunk. Megállapították, hogy elfolyt a víz.... (Köszi, feltűnt)

Reggelig semmi fájás nem volt, egész végig hülyéskedtünk párommal. 7-kor bekötötték az oxitocint, hát akkor már lett!!! Tízkor már kértem is az epidurális érzéstelenítést. Felajánlották a gázt is, de a fájdalomtól sajnos rókáztam, így azt inkább kihagytam.Na az eda  hatott, jobban is, mint kellett volna, úgyhogy emeltek az oxitocinon. 11:30 körül már csillagokat láttam, úgyhogy megint kértem egy kis edát... beadták, de nem hatott semmit, kiderült, már tolófájásaim vannak, de nem szabadott még nyomni, mert... fogalmam sincs miért , már nem figyeltem.

A férjem, mint egy hős, végig mellettem volt. Egy óráig húztam, de utólag visszagondolva vicces volt, mert eléggé kimerültem. Ha vége volt a fájásnak, abban a pillanatban elaludtam � Egy órakor indult a buli,párom közölte, hogy ő bizony nem megy ki, pedig úgy volt, hogy a kitolásnál már nem marad bent.

Szerintem egy évig tartott ez a szakasz, de elvileg 20 perc volt csak. 2016.10.19-én 13:20-kor Lili megszületett. A kis drágának kétszer is a nyakán volt köldökzsinór, de szerencsére hosszú volt , így nem lett baj. Mikor kicsusszant kicsit megijedtem, mert nem sírt fel, de utána elkezdett prüszkölni �

A férjem elvágta a köldökzsinórt, Lilit a mellkasomra tették és hirtelen elmúlott minden fájdalmam és minden fáradtságom. Nem sírt, csak pislogott a gyönyörű szemeivel és édesen szuszogott.