Pelenkateszt

5 db pelenkát teszteltem. Persze lehetett volna többet is, hiszen rengeteg van a piacon, de ezek között mi rátaláltunk a tökéletesre és úgy gondoltam felesleges Lili bőrét kitenni egy esetleges rossz pelusválasztásnak csak azért, hogy nekem több legyen az "anyagom".

                                  Nem vált be

Babydream

Pár hónapja bementünk a városba és én csak akkor vettem észre, hogy nem tettem be a pelenkázó táskába pelust mikor kifogyott. Egy egész csomaggal nem akartam venni és eszembe jutott, hogy a Rossmannban mintha lett volna extra mini kiszerelés. Így is van. 2 db van egy csomagban, úgyhogy nekünk ez nagyon jól jött. Annál rosszabb volt maga a pelus. Hátul nincs gumirozása, így nem feküdt fel Lili derakára, valamint a comb rész sem volt az igazi. Az első pisi rögtön ki is folyt belőle, szerencse, hogy váltóruha volt nálunk. Gondoltam biztosan bénán adtam rá a gyerekre, van ez így, de mire hazaértünk a második is átázott. Egy időre inkább hanyagoltam ezt a fajta pelenkát, de mikor jött a teszt ötlete, gondoltam lehet csak a méret volt a gond és ismét beruháztam egy próbacsomagba. Hát a helyzet változatlan, inkább továbbra is hanyagolom.

Tesco loves baby


Sokan szeretik ezt a pelenkát, úgyhogy mi is megpróbálkoztunk vele. Baleset nem történt abban az egy hétben amíg használtuk, de nekem mégsem lett kedvenc. Tapintásra nekem mind a külseje, mind a belseje nagyon műanyag érzetű. A hátulja ennek sem gumírozott, viszont itt ez nem okozott problémát. Ami nekem nem tetszett az az elülső részen lévő fülecske. Tudjátok, amit hátra kell hajtani. Na az nekem valahogy nagyon rövidnek tűnt, vagy lehet csak az alakja miatt olyan kis béna. Valahogy sosem akart hátul maradni és mindig alul kilógott egy idő után. Szerintem szimplán a szerencsén múlott, hogy nem volt baleset.

20171011_205020.jpg

Libero Up&Go

Ez a többivel ellentétben egy bugyipelenka. Amint Lillien elkezdett forgolódni már le is cseréltük a nappali pelenkát ilyen fajtára. Egyszerűen csak fel kell húzni, mint egy bugyit és a gyerek már mehet is tovább intézni azt a rengeteg fontos dolgot. A levétel pedig még egyszerűbb. Mindkét oldalán van perforáció, amit egyszerűen csak el kell tépni. Sokáig ezt használtuk, de aztán Lili nőtt vagy 4 centit egy hónap alatt és már nem passzolt az alkatához. Rendszeresek lettek az addig bevált pelenkánál a balesetek. Nyáron sem volt valami nagyon jó választás, ugyanis egy elég vastag pelenkáról van szó. (Indokolatlanul vastagról. Még a leggagyibb noname pelenka is vékonyabb.)

20171011_204955.jpg

                                   Ami bevált

Babylove

A DM saját márkás pelenkája. A hátulja gumírozott, a comb rész megfelelően tart és rengeteg pisit elbír. Lili olyan, mint egy kiskacsa és lefekvés előtt akár 3 deci vizet is benyom a tápszer mellé, de a pelus bírja. Csak éjszakára használjuk ezt a fajtát. Nappal nem mindig állta ki a próbát és Lili rohangálása alatt néha elmozdult a combjánál, ami rögtön balesethez vezetett.

20171011_205009.jpg

Pampers pants

Lassan 2 hónapja ez a nappali pelusunk. Szintén egy bugyipelenkáról van szó, ami valahogy mégis más, mint a Libero. Ennek is van egy kis műanyagos érzése, de csak a külsején, a belseje jó puha. Jó vékony, viszont ennek ellenére nagyon jó a nedvszívó képessége. Árban nem a legkedvezőbb, ez tény, viszont valahol mindig akciós.

20171011_204945.jpg


Azt fontosnak tartom elmondani, hogy attól hogy xy nekünk bejött vagy nem jött be, az nem feltétlenül jelenti azt, hogy másnál is így lesz. Mindenkinek mások az igényei itt is, de a legfontosabb a baba testalkata, ami folyamatosan változik.

Anno mi Newborn méretből Pamperst vettünk, aztán kettesből Liberot, ami hármas méretben már nem volt jó, így áttértünk a Mofix nevezetűre, majd a Babylovera és igy tovább. Valószínűleg a most bevált pelenkák is csak maximum a következő méretváltásig lesznek jók.

 

Kövessetek Facebookon, hogy ne maradjatok le egy bejegyzésről sem!

Instagramon is megtaláltok v.szani , Youtube-on pedig Család Születik néven