Lecserélt babaholmik

A legtöbb babadolgot hirtelen ötlettől vezérelve szereztük be. Tapasztalat híján nem volt egyszerű és sok esetben tévedtünk is. Most azok a babacucok következnek, amelyeket pár hónap/nap használat után inkább lecseréltünk.

 

Fotel

Fogalmam sincs milyen oknál fogva, de én úgy gondoltam, hogy szoptatós fotelnak egy masszázs fotelt szerzek be. Akciós volt a Jyskben, úgy hogy le is csaptam rá. Úgy gondoltam, hogy milyen jó lesz a fáradt hátamnak egy kis masszázs. Jah... miután összeraktuk, akkor jutott eszembe, hogy terhesen nem lehet masszíroztatni, úgyhogy szegény fotel csak állt Lili szobájában a sarokban. Szülés után egy alkalommal használtam, de rájöttem, hogy ez a fajta masszázs nekem nagyon nem jön be. Szoptatós fotelként sem állta meg a helyét, hiszen ha etettem Lilit, akkor azt a nappaliban tettem. Miután átköltöztünk a mostani lakásba, akkor már jobban igénybe vettük. Lilinek itt nagyobb a szobája, így oda került az Adamo hinta, a fotel pedig a hinta mellé. Viszont itt sem volt jó. Ahogy megmozdultam benne, össze-vissza nyikorgott a műbőr, így inkább feladtam a küzdelmet és lecseréltem. A mostani egy Kikás fotel. A legolcsóbb, amit találtam, hiszen csak addig használom, amíg elaltatom Lilient a hintában.

 img_5222.JPG

Etetőszék

Na ezt is túlgondoltuk. Viszonylag korán kezdtük a hozzátáplását, Lili akkor még nem tudott ülni. Mindenképpen dönthető etetőszék kellett, de akkor már legyen mindenhol állítható, meg levehető tálcás meg mittomén. Szóval bementünk a Brendonba és kiválasztottunk egy Touragoo etetőszéket, amit 2! hónapig használtunk, utána Lili megtanult ülni. Teljesen feleslegesnek éreztem ekkor ezt a bazinagy széket, és a június eleji balatoni nyaralás alkalmával kipróbáltunk a szálloda éttermében egy Ikea Antilop etetőszéket. (Videó az összeszereléséről itt.) Ez Lilinek sokkal jobban tetszett. Mivel kisebb, ezért könnyebben tudott nézelődni,nekem meg azért tetszett, mert nem foglal annyi helyet a konyhában. Azt hiszem kemény 5000 Ft-ba került, de minden szempontból jobb, mint az előző.

img_5227.JPG 

Pihenőszék

Az úúúúgy volt, hogy mi a Brendon mellett laktunk (a pénztárcánk utálta ezt a korszakot). Talán 2 hónapos lehetett Lili, mikor nézegettem a Brendon oldalát és megláttam, hogy van valamilyen dzsungeles pihiszék akcióban. Mondtam férjemnek, hogy hozzon egy olyat. Ő szépen le is ment a Brendonba és hazaállított egy sokkal drágábbal, mert az cuki rózsaszín és Minnie egeres volt. Hát jó, üsse kő, drágább, szebb, biztosan jobb is. Hát nem! A dallam, amit játszott az őrületbe kergetett. Olyan volt, mint valami rossz Nintendo játék. Viszont ami miatt le lett cserélve, az a súlyhatár volt. 9 kilóig volt terhelhető, viszont 7 kiló körül már szűkösen ült benne a kölök, szóval vettünk egy másikat. Ez 15 kilóig használható és szerencsére nem játszik dallamot, csak rezeg. A hidat sosem használtuk rajta, mert Lilit idegesíti, de elég sokat üldügél benne a mai napig. (Főleg, ha porszívózni szeretnék.)

img_5228.JPG 

Tanuló kutya/egér

Férjem impulzív vásárló. Nincs mit ezen szépíteni. Na nem magának vesz dolgokat, hanem a gyereknek. (Elkényeztetés level 1000) Egy szép téli napon elküldtem a Tescóba... azt hiszem ásványvízért, erre hazaállított egy beszélő Mickey egérrel, mert le volt árazva. Hát ez az egér másnap ment is vissza a Tescóba. (Szerencsér jófejek voltak és visszavették.) Nem azért került a bolt polcára, mert korlátozom szegény férjemet, hanem mert olyan irritáló hangja volt annak a valaminek, hogy hihetetlen. Nem is lehetett érteni a dalok szövegét. De a legjobb az volt, hogy ha megnyomtál egy gombot, akkor ugye csinált valamit, aztán leraktad és 10 perc után random megszólalt, hogy most miért nem játszol vele. Alapból egy félős ember vagyok, úgyhogy nem kicsit ijedtem meg. A lényeg, hogy visszakerült, de utána meg bűntudatunk volt, hogy "elvettük a gyerek játékát", szóval beszereztünk egy FP tanuló kutyushugit. Ez viszont tök jó. Édes a hangja, rengeteg dal és mondóka van rajta, több, a baba életkorának megfelelő szint közül lehet választni, szóval tényleg csak ajánlani tudom.

img_5231.JPG 

Ezen kívül amit még lecseréltünk az a babakocsi és a hordozó kendő volt, de erről már meséltem nektek itt és itt.

Szerencsére mindegyik dolgot el tudtuk adni elég jó áron, hiszen hibátlan, garanciás termékek voltak, így nem buktunk rajta annyit. Viszont azt megtanultuk, hogy mielőtt bármi babadolgot veszünk, inkább alszunk rá egyet. Legalábbis általában.

 

Kövessetek Facebookon, hogy ne maradjatok le egy bejegyzésről sem!

Instagramon is megtaláltok v.szani , Youtube-on pedig Család Születik néven