Sz.ranya vagy szuperanya vagy?

Annnyira nagyon elegem van a szuperanya és szaranya kifejezésekből. Mindig van valami, amiben az egyik anyuka nem ért veled egyet és ő jobban tudja. Ilyen téma a tv, a mozgásfejlődés, a hordozás, a hozzátáplálás és kb minden gyerekkel kapcsolatos dolog. A hozzátáplálás annyira veszélyforrás téma lett anyukák körében, hogy én csak 1-2 emberrel merek beszélgetni róla Hihetetlen habzó szájú harcok tudnak menni egy-egy étel bevezetése kapcsán.  

Na de ne kanyarodjunk el!

Összeszedtem pár dolgot, hogy én miben vagyok szar- illetve szuperanya! (Természetesen ezeknek a megítélése szubjektív.)

Szaranya:

Néz mesét a gyerek YouTube-on. Főleg a Kerekmese a menő, de néha beficcen egy kis Bogyó és Babóca vagy Tompeti is.

Szuperanya:

Minden nap olvasok mesét és mondókát Lilinek, illetve naponta 5 órát tuti, hogy énekelek neki. Ez köszönhető a Kerekmesének is, hiszen rengeteg dalt onnan "tanultam" meg. (Éljen a Porszívó dal)
img_4308.JPG

(Az esetek 99%-ban természetesen nem ilyen közelről nézi.)

 

Szaranya:

Nem engedem, hogy a gyerek egy ágyban vagy egy szobában aludjon velünk. Nekem szükségem van ennyi személyes térre.

Szuperanya:

Hordozom Lilit, így rengeteg időt tölt testközelben. Délután gyakran alszik el a kendőben és olyankor nem kötöm ki, csak eldőlök vele a fotelban és így megvan a testkontaktus.

img_4192.JPG 

Szaranya:

Nem cicizett a gyerek, egyáltalán. Amit én már nem is bánok. Természetesen nem vagyok a szoptatás ellen, de ami nem megy, azt nem kell erőltetni. A történetet itt elolvashatjatok.

Szuperanya:

Semmi hozzáadott cukros dolgot nem adok Lilinek és próbálok BIO, illetve ellenőrzött termékeket vásárolni neki.

 

Abba most ne menjünk bele, hogy a felsorolt dolgok kinek melyik kategóriába tartoznak, mert nem ez a lényeg. A lényeg, hogy mindekinél van olyan dolog, amit mások szerint jól vagy rosszul csinál. Míg az egyik anyuka szerint nem gond, hogy cumizik a gyerek, addig a másik szerint a cumi az ördögtől való.

Szerintem inkább hallgassunk az ösztöneinkre, hiszen minden baba más, így más igényeik is vannak. A címre vissztérve a válasz pedig az, hogy nem számít. Egy valaki elégedettsége számít, ő pedig úgyis hangos ordítással jelzi, ha valami nem tetszik neki.

Kövessetek Facebookon, hogy ne maradjatok le egy bejegyzésről sem!

Instagramon is megtaláltok v.szani néven