Lili és a babakocsiundor

A babakocsiundor nálunk egy újkeletű probléma.Eleinte nagyon jól ment minden. Pár perc séta után Lili mindig el is aludt és amíg haza nem értünk végig szundikált. Mikor elkezdett nyűgösködni a babakocsiban, elsősorban arra gondoltam, hogy már nem tetszik neki a mózeskosár, így elővettem a sportrészt. Nagyjából másfél hónap kínlódás után elkezdtem másik kocsi után nézni, hátha a mostani kényelmetlen neki. Egy egész nap utánaolvasás következett, majd bejártam a környék összes bababoltját, ahol tologattam és csukogattam a kocsikat.

A Brendonban megpillantottam egy Hauck Vegas Star babakocsit, ami minden kritériumnak megfelelt, egyedül a színe nem tetszett annyira. Az eladó közölte , hogy csak ilyen van ebből a fajtából és UTOLSÓ DARAB.

img_3204.jpg

Mondtam, hogy inkább alszom rá egyet, úgyhogy kisétáltunk és hazamentünk, de az agyam egyfolytában kattogott. Miután hazaértünk gyorsan bepötyögtem a gugliba a típust és elég pozitív véleményeket olvastam róla, így hát gyorsan riasztottam férjemet, hogy menjen vissza a kocsiért, hiszen az volt az UTOLSÓ. ( Az a baj, hogy hiába ismerem az összes marketing fogást, vásárlásnál mindig bedőlök neki.)

Zárás előtt pár perccel párom oda is ért és hozta az én kis szuperkocsimat.

A vásárlás közben amúgy arra döbbentem rá, hogy tényleg igazi anyuka vagyok, hiszen hihetetlen módon lázba tud hozni egy új babakocsi.

Következő nap be is izzítottam a kicsikét. A közlekedés fantasztikus vele és úgy tűnt Lilinek is tetszik. Mint kiderült, csak úgy tűnt. img_2779.JPG

Egyik nap átugrottunk Ópusztaszerre, ahol a kisasszony elég hamar a tudtunkra adta, hogy esze ágában sincs a kocsiban maradni. Szerencsére előrelátó voltam és magunkkal vittük a karikás kendőt, igy a kirándulás hátralevő részében abból nézelődött, majd el is aludt. (Na jó, valójában nem előrelátó voltam, hanem tapasztalatlan és kb az egész gyerekszobát becsomagoltam egy délutáni kiruccanás miatt.)

img_2915.JPG

Persze ez valójában nem volt ennyire egyszerű menet. Mikor elkezdett nyüglődni, akkor a férjem kivette és cipelte egy darabig kézben. Amikor látszott, hogy lassan elalszik, akkor próbálta visszatenni a kocsiba. Ekkor egy akkora hiszti kerekedett, hogy Lilien gyorsan a nagy sikoltozás közepette le is rókázta az apját. (Ennél a pontnál döntöttem el, hogy mostantól páromnak is viszek mindig váltóruhát.)

A következő napokban hiába emeltük meg a háttámlát, vittünk játékot, tereltük el a figyelmét, egyszerűen mindig az lett a vége, hogy Lili kendőben, a babakocsi meg üresen.

img_2985.JPG

 

Előbb-utóbb biztosan megoldódik a dolog... vagy nem.

Egy dolog viszont tényleg biztos, a kendőm nélkül mostantól egy lépést sem teszek.

 

 

 

Kövessetek Facebookon, hogy ne maradjatok le egy bejegyzésről sem!

Instagramon is megtaláltok v.szani néven