Én idő? Az mi?

Mikor Lili 2-3 hónapos volt, bőven maradt idő magamra. Mivel tápszeres baba, ezért könnyűszerrel meg tudtam oldani, hogy beülök barátnőkkel kávézni, vagy elmegyek vásárolgatni, amíg az apja vigyáz rá.Hát ez úgy tűnik elmúlt.

img_2721.jpg

Leárazások voltak a kedvenc üzletemben, ezért nekivágtunk barátnőmmel a shopping túrának. Jól megpakoltuk a kosarat a ruhákkal és indultunk a próbafülkébe. Közben ráírtam férjemre, hogy mi a helyzet otthon. Nem telt bele 2 perc és már hívott is. Hallottam, hogy Lili ordít a háttérben, férjem pedig megkért, hogy menjek haza, mert egyszerűen semmivel nem tudja megnyugtatni. Otthagytunk csapot-papot és 10 perc múlva már otthon is voltam. Lilien szörnyen nézett ki. Szemei bedagadva, buksija bevörösödve és minden olyan "kellemes" dolog, ami egy nagyon síró babától származik. Gyorsan ledobtam a kabátomat és màr át is vettem a férjemtől, aki teljes pánikban volt. Nem telt el 2 perc és Lili már vigyorgott,legalábbis amíg az én kezemben volt. Ha az apja megfogta, akkor megint rákezdett. Szegény párom teljesen kiakadt, hogy őt már biztosan nem is szereti a gyerek... ekkora butaságot.

Túl a nehéz helyzeten meg voltam győződve róla, hogy biztosan egyszeri eset. Rossz napja volt a kisasszonynak, legközelebb nem lesz gond.

De lett! crying-smiley.png

Pár napra rá megint megpróbáltam elmenni otthonról 1-2 órára kikapcsolódni, de most még addig sem jutottam, mint az elején. Kb 25 perc múlva hívott férjem, hogy Lili már hányt a sírástól. Gyorsan haza, Lili megfog és rögtön elhallgatott.

Elaltattam, majd ezután, hősiesen bevallom, én kezdtem el sírni.

Úgy éreztem, hogy elveszítettem önmagam. Innentől már nem én vagyok, hanem csak valakinek az anyukája. Tudtam, hogy előbb-utóbb eljön az idő, mikor Liliből egy cuki matrica lesz, de nem voltam rá felkészülve, hogy ez ilyen hamar eljön. Imádok minden egyes együtt töltött pillanatot vele, de azért jól esne, néha elmenni a fodrászhoz úgy, hogy közben a férjemnek nem kint kell tologatnia a gyereket a babakocsiban.

Egyszer majd biztosan ennek is eljön az ideje, addig viszont maradnak a délutáni kávépartyk a nappalinkban. af0488e85febd5d2e71c3296fae49b66.png

 

Kövessetek Facebookon, hogy ne maradjatok le egy bejegyzésről sem!

Instagramon is megtaláltok v.szani néven