Újabb oltás

Új hónap, új oltás. A baba minden hónapfordulóját oltással ünnepeljük.

Mekkora kicseszés már ez!

injekcio_oltas-1140x640.jpg

 

Szokásos szerdai 10:45-ös időpontra megjelentünk az orvosnál. Rutinos anyukaként (na persze) most már teljesen nyugodt voltam.Az én lányomnak az oltás meg sem kottyan. Megkapta a Rota elleni oltást szájon át, majd jött enyhítésként a méricskélés. Az én kis "törpém" 7330 gramm és 64 centi. Ezután egyik, majd másik sonkácskába is kapott szurit, amit csak egy röpke sírás követett, hazafele menet pedig el is aludt.

Azt hittem ezen is túl vagyunk és folytatjuk a megszokott módon a napot. Hát már megint tévedtem ( kezdek hozzászokni )

Délután 4 órakor felébredt az ebéd utáni szunyából borzasztó ordítással. Én Lilit még soha nem láttam ennyire sírni. Szegénykém alig kapott levegőt, látszott rajta, hogy valami nagyon fáj. Párommal próbáltuk vígasztalni, elterelni a figyelmét, de sehogy sem sikerült. Aztán férjem bekapcsolta a tv-t és elindította a Bogyó és Babócát. (Nem vagyok tv ellenes, de nem szoktam engedni Lilinek még, hogy azt bámulja.) A színes rajzok rögtön felkeltették az érdeklődését, és a rész végére meg is nyugodott. Nagyszerű, már most függő.

A nap többi részében aludt és nyűgösködött. A fürdés kimaradt, mert természetesen pont kidőlt előtte, de annyi baj legyen.

Hajnalban nyöszörgésre ébredtem. Feltápászkodtam az ágyból, hogy visszaadjam neki a cumiját. Látszott, hogy alszik, de nagyon nyugtalan volt és dobálta magát. Amint hozzáértem éreztem, hogy tűzforró. Gyorsan ki az ágyból, lázmérés. 38,8!

Mivel láttam, hogy rosszul érzi magát, kapott egy kis lázcsillapító szirupot.

Viszont nem tagadta meg önmagát. Akármennyire is rosszul volt, ennek ellenére enni azt tudott.

?

Kb 15 perc után érezhetően elkezdett csökkenni a hőmérséklete. Mivel úgy voltam vele, hogy én már úgysem alszom vissza, beraktam a hintába, hogy ott aludjon el.

2 óra múlva fitten és vidáman ébredt ?

image2_2.JPG

Délután ismét belázasodott, de akkor már nem viselte meg annyira. Másnapra pedig már semmi baja nem volt.

 

Instagramon v.szani néven megtaláltok