Terhesgondozás, ahogy én láttam 3. rész

A finisben, 3. trimeszter

Aki úgy gondolja, hogy a végén felgyorsul az idő, hát nagyot téved. Minden egyes perc csigalassúsággal vánszorog.

Az utolsó trimeszterben nagy vizsgálatok már nincsenek. Vérvétel, illetve a 30. héttől (legalábbis nekem) heti egy CTG. Ezt szintén a "Vasasban" csinálják, minden CTG után van ultrahang is. Itt mindig mindent rendben találtak, de az utolsó vérképem még pocsékabb lett sajnos, mint volt, így Ferrlecitet kaptam. Ez vas injekció,amit vénásan adnak be. 10 adagot kaptam, 10 napon át minden reggelt a Klinikán kezdtem. Sok embertől hallottam, hogy allergiás volt rá, de szerencsére nálam nem volt semmi mellékhatás, bár nagy változást nem hozott sajnos.

Mikor azt hittem a reggeli rosszullétes időszak a legrosszabb, hát nagyot tévedtem. Az utolsó trimeszterre kezdett elszállni a vérnyomásom. Először 2*1, majd 3*1, jelenleg pedig 4*1 vérnyomás csökkentőt szedek, kiegészítve egy kis sómentes diétával. Nyammmmi!!! A kedvencem a só nélküli csirkepörkölt só nélküli tésztával, igazán fincsi :D

Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehezen viselem majd a várandósságot. Napról-napra gömbölyödök, kiscsillag jól van, talán túl jól is érzi magát ott bent. A lábaim, mint egy elefántnak, a hasam tigriscsíkos, a gyűrűmet lassan egy hónapja nem tudtam felvenni. Éjjelente 1,5 óránként kelek pisilni, folyton fáradt vagyok. DE!!!

Tudom, hogy közhely, de megéri. Amikor megmozdul, kitolja a popsiját, mikor érzem, hogy éppen csuklik, akkor tudom, hogy érte akár százszor rosszabbat is bevállalnék.

Már minden megvan, minden készen áll. Csomag összekészítve, szobája elrendezve. Már csak ő hiányzik... Mindennél jobban várom már, hogy végre a karjaimban tartsam, hogy megpuszilhassam. El akarom mondani neki, hogy mennyire köszönöm, hogy minket választott szüleinek és, hogy mi mindent megteszünk, hogy boldog legyen.

Már csak pár nap......